Odzyskaj RODO kontrolę
nad ochroną danych osobowych

Aplikacja

rozwiązuje 3 problemy:

Bałagan w dokumentacji

Intuicyjne i łatwo dostępne narzędzia w ODO Nawigatorze sprawiają, że zarządzanie wszystkimi dokumentami RODO staje się szybkie i wygodne.

Okresowe szkolenia RODO

Przy większej liczbie pracowników i ich rotacji utrzymanie porządku ze szkoleniami RODO graniczy z cudem. Z ODO Nawigatorem to przyjemność.

Duże ryzyko naruszeń i sankcji

Ze zintegrowanym rejestrem incydentów w ODO Nawigatorze szybko rozpoznasz ryzyka i zareagujesz na potencjalne naruszenia ochrony danych.

Z ODO Nawigatorem sterujesz ochroną danych osobowych na każdym etapie

ODO Nawigator to innowacyjna aplikacja on-line, która pozwala na skuteczne i zgodne z RODO zarządzanie danymi osobowymi w Twojej organizacji. Dzięki intuicyjnym narzędziom i błyskawicznej nawigacji, zyskasz pełną kontrolę nad ochroną danych, minimalizując ryzyko naruszeń oraz ułatwiając procesy związane zvszkoleniami i upoważnieniami pracowników. Zacznij korzystać z ODO Nawigatora już dziś i odkryj, jak łatwo możesz utrzymać zgodność z RODO oraz usprawnić działanie swojej firmy.

Marta Bogusz

ODO Nawigator – aplikacja dla administratorów

Wygodna ewidencja dokumentów

Polityka ochrony danych, instrukcja zarządzania systemami IT, umowy powierzenia przetwarzania danych – z ODO Nawigatorem masz porządek, bo przechowujesz wszystkie dokumenty związane z ochroną danych osobowych w jednym miejscu.

Poprzez funkcje wyszukiwania, dodawania, archiwizowania i edycji wersji dokumentów zyskujesz pewność, że wszelkie materiały są zawsze aktualne i dostępne dla odpowiednich osób.

Dalej

Wygodna ewidencja dokumentów

Czynności przetwarzania

W ewidencji czynności przetwarzania rejestrujesz wszystkie czynności przetwarzania, które są wykonywane w Twojej organizacji.

W dowolnym momencie możesz dodać nową czynność, edytować ją, zarchiwizować lub wydrukować.

Zbyt dużo danych w rejestrze? Nie ma problemu – możesz skorzystać z opcji wyszukiwania i łatwo odnaleźć każdy zapis.

Dalej

Czynności przetwarzania

Szkolenia i upoważnienia

W tym miejscu zaoszczędzisz najwięcej czasu. Hurtowo wyślesz pracowników na szkolenia, dając im deadline, wydrukujesz piękne certyfikaty i nadasz im odpowiednie uprawnienia.

W razie potrzeby masz historię dokonań każdego pracownika.

A jak coś będzie nieaktualne, to dodajesz do Archiwum.

Dalej

Szkolenia i upoważnienia

Zasoby

W zakładce „Kluczowe zasoby” zamieszczasz wszystkie zasoby wykorzystywane w organizacji do przetwarzania danych osobowych: laptopy, serwery, switche.

Wystarczy rzut oka i widzisz, kto jest właścicielem zasobu, jak jest on zabezpieczony i gdzie jest zlokalizowany.

Dalej

Zasoby

Powierzenia

W zakładce “Ewidencja powierzeń” zbierasz wszystkie podmioty, którym organizacja powierza dane osobowe oraz zawarte z nimi umowy.

Dla każdego powierzenia określasz zakres powierzenia, cel przetwarzania danych oraz opiekuna. Masz łatwy dostęp do listy powierzeń, a w razie potrzeby możesz ją wydrukować.

Dalej

Powierzenia

Naruszenia

Poza samym oznaczeniem naruszenia, rejestr opisuje okoliczności, w jakich doszło do incydentu, jego przebieg, skutki naruszenia, a także działania naprawcze podjęte przez administratora po wykryciu incydentu.

Dodatkowo za pomocą naszej aplikacji do RODO, pracownicy mają możliwość natychmiastowego poinformowania administratora o incydencie ochrony danych osobowych.

Dalej

Naruszenia
Marcin Kuźniak

ODO Nawigator i e-learning– sprawdzony patent na luki w systemie ochrony danych

Każdy Administrator Danych Osobowych ma obowiązek zapewnić okresowe szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, bo to jest element niezbędny utrzymania zgodności z RODO. Ministerstwo Cyfryzacji zaleca, aby szkolenia odbywały się przynajmniej raz w roku.

Dlatego szkolenia od tzw. wielkiego dzwonu nie wystarczą! Potrzebujesz prostej aplikacji ODO Nawigator, która da ludziom szkolenia na czas a Tobie zawsze aktualną ewidencję – kto ukończył szkolenie, kto jest w trakcie, kto zdał test i kto otrzymał stosowne zaświadczenie.

ODO Nawigator – aplikacja dla pracowników

Dostęp do wybranych dokumentów

Pracownicy mają dostęp tylko do dokumentów udostępnionych przez administratora danych osobowych (ADO) lub Inspektora Ochrony Danych (IOD). Na liście dokumentów widoczne są informacje dotyczące typu dokumentu, jego nazwy, datę i osobę, która wykonała ostatnią aktualizację pliku oraz datę i osobę, która zamieściła dokument w aplikacji. Pracownik może zapisać na dysku dokument lub wydrukować.

Dalej

Wygodna ewidencja dokumentów

Zadawanie pytań

Za pośrednictwem ODO Nawigatora pracownik ma możliwość zadania pytania dotyczącego ochrony danych osobowych naszemu IOD/ADO. Zadając pytanie pracownik nadaje wiadomości priorytet – zwykłe, ważne lub pilne i decyduje, czy chce otrzymać kopię zapytania na swój e-mail.

Dalej

Zadawanie pytań

Zgłaszanie incydentów

Za pośrednictwem ODO Nawigatora pracownicy mają możliwość zgłoszenia naruszenia związanego z ochroną danych osobowych do swojego IOD/ADO. Natychmiastowe powiadomienie i szybka reakcja IOD/ADO może uchronić firmę przed poważnymi konsekwencjami.

Dalej

Wygodna ewidencja dokumentów

Mercator Medical korzysta z ODO Nawigatora od ponad roku. Jest to intuicyjne narzędzie między innymi do zarządzania szkoleniami oraz porządkujące istotną część dokumentacji związanej z przetwarzaniem danych w organizacji. Dzięki niemu mamy pewność, iż w tym zakresie skutecznie realizujemy zasadę rozliczalności.

Łukasz Góralczyk, Mercator Medical S.A.

ODO Nawigator pomaga utrzymać porządek w dokumentacji i udostępniać jej wybrane fragmenty pracownikom. Dodatkowo e-szkolenia – mogę wybierać z kilku rodzajów, są też wersje angielskojęzyczne, korzystam od wielu lat

Joanna Tymków, TOYA

Aplikację wykorzystaliśmy jako platformę e-learningową w trakcie wdrażania ISO 27001, sprawdziła się bardzo dobrze. Umożliwia sprawne przeprowadzenie dużej akcji szkoleniowej i weryfikację wyników zdawalności

Tadeusz Zbigniew Latała, PAN

ODO Nawigatora cenię przede wszystkim za prostotę obsługi i elastyczność, bez tej aplikacji nie wyobrażam sobie trzymania pieczy nad szkoleniem pracowników naszego holdingu

Paweł Biskot, Konsalnet

Odpowiedzi na pytania – ODO Nawigator

Odpowiedzi na pytania – ODO Nawigator

- + Jak działa ODO Nawigator?

Odo Nawigator to aplikacja, która działa w przeglądarce internetowej po zalogowaniu się jako administrator lub użytkownik. co oznacza, że informacje w niej zawarte są zawsze aktualne i widoczne dla wszystkich użytkowników już w chwili ich wprowadzania. Co więcej, bez względu na miejsce logowania masz dostęp do pełnej dokumentacji ochrony danych osobowych.

- + Po co mi ODO Nawigator?

ODO Nawigator pomoże Ci wykazać spełnienie wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”).

ODO Nawigator na codzień pomaga inspektorom ochrony danych oraz wszystkim osobom wyznaczonym do pełnienia nadzoru nad ochroną danych osobowych w udokumentowaniu systemu ochrony danych osobowych.

- + Czy istnieje wersja demonstracyjna aplikacji?

Tak, zapraszamy do przetestowania wersji demo ODO Nawigatora jako administrator lub jako użytkownik.

- + Czy aplikacja jest dostępna w różnych wersjach językowych?

Domyśla jest polska wersja językowa. Na życzenie klienta możemy przystosować wersję językową do użytkowników w Twojej organizacji. Napisz do nas na adres: biuro@odo24.pl.

- + Czy mogę dodać dodatkowych użytkowników do mojego konta?

Tak, możesz dodać kilku użytkowników z uprawnieniami administratora. Nie powoduje to zwiększenia opłaty za licencję ODO Nawigatora.

- + W jaki sposób zabezpieczona jest aplikacja?

Aplikacja jest zabezpieczona na poziomie Centrum Danych poprzez certyfikację dla wysokiej dostępności i wysokiego bezpieczeństwa poziomu III TÜV‐Saarland, a także przez redundancję połączeń (n+1), kontrolę wideo, system kontroli dostępu, system wykrywania włamań (IDS), niezależne źródła zasilania elektrycznego (obwody elektryczne A/B), redundantne systemy UPS (n+1), generator zasilania awaryjnego, redundantny system chłodzenia (n+1), system wczesnego wykrywania pożaru i gazowy system gaśniczy (azotowy).

Aplikacja uwzględnia szereg środków bezpieczeństwa, takich jak obsługa połączenia szyfrowanego po https, kontrola i weryfikacja poprawności każdej danej wprowadzanej przez użytkownika, logowanie wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w działaniu aplikacji, weryfikacja poziomu uprawnień oraz sprawdzanie, czy dany użytkownik ma dostęp do żądanej informacji przed udzieleniem dostępu, blokowanie i logowanie każdej próby dostępu nieautoryzowanej osoby do danych mu niedostępnych, a także weryfikacja dostępu do dokumentów wprowadzonych przez użytkowników bezpośrednio przed próbą ich pobrania.

Zamów aplikację ODO Nawigator

Aplikacja on-line

ODO Nawigator na 12 m-cy

Odzyskaj RODO kontrolę nad ochroną danych osobowych. Z ODO Nawigatorem sterujesz ochroną danych osobowych na każdym etapie

1960 zł

1500 z netto

Sprawdź demo

Justyna Pergałowska

Sprawdź demo

×

Bezpłatny dostęp na 14 dni do aplikacji ODO Nawigator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zadane pytanie oraz archiwizacji formularza. Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.

Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Potwierdź swój adres e-mail
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową, otwórz wiadomość od ODO 24 i potwierdź adres e-mail, klikając w link.
Jeżeli nie znajdziesz naszej wiadomości - sprawdź w folderze SPAM. Aby w przyszłości to się nie powtórzyło oznacz wiadomość jako pożądaną (klikniknij prawym przyciskiem myszy i wybierz “Oznacz jako wiadomość pożądaną”).
Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników
i 4 szkoleń e-learningowych RODO
4x4 - Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników i 4 szkoleń RODO
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o. o. >>>