Bałagan w dokumentacji
Intuicyjne i łatwo dostępne narzędzia w ODO Nawigatorze sprawiają, że zarządzanie wszystkimi dokumentami RODO staje się szybkie i wygodne.
rozwiązuje 3 problemy:
Intuicyjne i łatwo dostępne narzędzia w ODO Nawigatorze sprawiają, że zarządzanie wszystkimi dokumentami RODO staje się szybkie i wygodne.
Przy większej liczbie pracowników i ich rotacji utrzymanie porządku ze szkoleniami RODO graniczy z cudem. Z ODO Nawigatorem to przyjemność.
Ze zintegrowanym rejestrem incydentów w ODO Nawigatorze szybko rozpoznasz ryzyka i zareagujesz na potencjalne naruszenia ochrony danych.
Zaufali nam profesjonaliści z:
ODO Nawigator to innowacyjna aplikacja on-line, która pozwala na skuteczne i zgodne z RODO zarządzanie danymi osobowymi w Twojej organizacji. Dzięki intuicyjnym narzędziom i błyskawicznej nawigacji, zyskasz pełną kontrolę nad ochroną danych, minimalizując ryzyko naruszeń oraz ułatwiając procesy związane zvszkoleniami i upoważnieniami pracowników. Zacznij korzystać z ODO Nawigatora już dziś i odkryj, jak łatwo możesz utrzymać zgodność z RODO oraz usprawnić działanie swojej firmy.
Polityka ochrony danych, instrukcja zarządzania systemami IT, umowy powierzenia przetwarzania danych – z ODO Nawigatorem masz porządek, bo przechowujesz wszystkie dokumenty związane z ochroną danych osobowych w jednym miejscu.
Poprzez funkcje wyszukiwania, dodawania, archiwizowania i edycji wersji dokumentów zyskujesz pewność, że wszelkie materiały są zawsze aktualne i dostępne dla odpowiednich osób.W ewidencji czynności przetwarzania rejestrujesz wszystkie czynności przetwarzania, które są wykonywane w Twojej organizacji.
W dowolnym momencie możesz dodać nową czynność, edytować ją, zarchiwizować lub wydrukować. Zbyt dużo danych w rejestrze? Nie ma problemu – możesz skorzystać z opcji wyszukiwania i łatwo odnaleźć każdy zapis.W tym miejscu zaoszczędzisz najwięcej czasu. Hurtowo wyślesz pracowników na szkolenia, dając im deadline, wydrukujesz piękne certyfikaty i nadasz im odpowiednie uprawnienia.
W razie potrzeby masz historię dokonań każdego pracownika. A jak coś będzie nieaktualne, to dodajesz do Archiwum.W zakładce „Kluczowe zasoby” zamieszczasz wszystkie zasoby wykorzystywane w organizacji do przetwarzania danych osobowych: laptopy, serwery, switche.
Wystarczy rzut oka i widzisz, kto jest właścicielem zasobu, jak jest on zabezpieczony i gdzie jest zlokalizowany.W zakładce “Ewidencja powierzeń” zbierasz wszystkie podmioty, którym organizacja powierza dane osobowe oraz zawarte z nimi umowy.
Dla każdego powierzenia określasz zakres powierzenia, cel przetwarzania danych oraz opiekuna. Masz łatwy dostęp do listy powierzeń, a w razie potrzeby możesz ją wydrukować.Poza samym oznaczeniem naruszenia, rejestr opisuje okoliczności, w jakich doszło do incydentu, jego przebieg, skutki naruszenia, a także działania naprawcze podjęte przez administratora po wykryciu incydentu.
Dodatkowo za pomocą naszej aplikacji do RODO, pracownicy mają możliwość natychmiastowego poinformowania administratora o incydencie ochrony danych osobowych.
Każdy Administrator Danych Osobowych ma obowiązek zapewnić okresowe szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, bo to jest element niezbędny utrzymania zgodności z RODO. Ministerstwo Cyfryzacji zaleca, aby szkolenia odbywały się przynajmniej raz w roku.
Dlatego szkolenia od tzw. wielkiego dzwonu nie wystarczą! Potrzebujesz prostej aplikacji ODO Nawigator, która da ludziom szkolenia na czas a Tobie zawsze aktualną ewidencję – kto ukończył szkolenie, kto jest w trakcie, kto zdał test i kto otrzymał stosowne zaświadczenie.
Pracownicy mają dostęp tylko do dokumentów udostępnionych przez administratora danych osobowych (ADO) lub Inspektora Ochrony Danych (IOD). Na liście dokumentów widoczne są informacje dotyczące typu dokumentu, jego nazwy, datę i osobę, która wykonała ostatnią aktualizację pliku oraz datę i osobę, która zamieściła dokument w aplikacji. Pracownik może zapisać na dysku dokument lub wydrukować.
Za pośrednictwem ODO Nawigatora pracownik ma możliwość zadania pytania dotyczącego ochrony danych osobowych naszemu IOD/ADO. Zadając pytanie pracownik nadaje wiadomości priorytet – zwykłe, ważne lub pilne i decyduje, czy chce otrzymać kopię zapytania na swój e-mail.
Za pośrednictwem ODO Nawigatora pracownicy mają możliwość zgłoszenia naruszenia związanego z ochroną danych osobowych do swojego IOD/ADO. Natychmiastowe powiadomienie i szybka reakcja IOD/ADO może uchronić firmę przed poważnymi konsekwencjami.
Odo Nawigator to aplikacja, która działa w przeglądarce internetowej po zalogowaniu się jako administrator lub użytkownik. co oznacza, że informacje w niej zawarte są zawsze aktualne i widoczne dla wszystkich użytkowników już w chwili ich wprowadzania. Co więcej, bez względu na miejsce logowania masz dostęp do pełnej dokumentacji ochrony danych osobowych.
ODO Nawigator pomoże Ci wykazać spełnienie wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”).
ODO Nawigator na codzień pomaga inspektorom ochrony danych oraz wszystkim osobom wyznaczonym do pełnienia nadzoru nad ochroną danych osobowych w udokumentowaniu systemu ochrony danych osobowych.
W ramach aplikacji możesz korzystać ze szkoleń e-learningowych: W pigułce (30min) Meritum (45 min), Premium (60 min), Praca zdalna (40 min), Cyberbezpieczeństwo (40 min), DODO (45 min), oraz bezpłatnych RODO migawek
Tak, zapraszamy do przetestowania wersji demo ODO Nawigatora jako administrator lub jako użytkownik.
Domyśla jest polska wersja językowa. Na życzenie klienta możemy przystosować wersję językową do użytkowników w Twojej organizacji. Napisz do nas na adres: biuro@odo24.pl.
Tak, możesz dodać kilku użytkowników z uprawnieniami administratora. Nie powoduje to zwiększenia opłaty za licencję ODO Nawigatora.
Aplikacja jest zabezpieczona na poziomie Centrum Danych poprzez certyfikację dla wysokiej dostępności i wysokiego bezpieczeństwa poziomu III TÜV‐Saarland, a także przez redundancję połączeń (n+1), kontrolę wideo, system kontroli dostępu, system wykrywania włamań (IDS), niezależne źródła zasilania elektrycznego (obwody elektryczne A/B), redundantne systemy UPS (n+1), generator zasilania awaryjnego, redundantny system chłodzenia (n+1), system wczesnego wykrywania pożaru i gazowy system gaśniczy (azotowy).
Aplikacja uwzględnia szereg środków bezpieczeństwa, takich jak obsługa połączenia szyfrowanego po https, kontrola i weryfikacja poprawności każdej danej wprowadzanej przez użytkownika, logowanie wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w działaniu aplikacji, weryfikacja poziomu uprawnień oraz sprawdzanie, czy dany użytkownik ma dostęp do żądanej informacji przed udzieleniem dostępu, blokowanie i logowanie każdej próby dostępu nieautoryzowanej osoby do danych mu niedostępnych, a także weryfikacja dostępu do dokumentów wprowadzonych przez użytkowników bezpośrednio przed próbą ich pobrania.
ODO Nawigator na 12 m-cy
Odzyskaj RODO kontrolę nad ochroną danych osobowych. Z ODO Nawigatorem sterujesz ochroną danych osobowych na każdym etapie
1500 zł
960 z netto
Zapisz się na biuletyn ODO 24
Biuletyn z nowościami z obszaru ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji wysyłamy raz w miesiącu.
Potwierdź swój adres e-mail
Tylko jedno kliknięcie dzieli Cię od bezpłatnego pakietu poradników i szkoleń. Potwierdź swój adres e-mail klikając w link, który znajdziesz w wiadomości od ODO 24.
Jeżeli e-mail do Ciebie nie dotrze - sprawdź w folderze SPAM. Aby w przyszłości to się nie powtórzyło oznacz wiadomość jako pożądaną (klikniknij prawym przyciskiem myszy i wybierz “Oznacz jako wiadomość pożądaną”).