Opis aplikacji WeMoral

W skrócie

  • WeMoral oferuje wyjątkowo proste, nieskomplikowane i intuicyjne oraz łatwe w użytkowaniu narzędzie do zgłaszania naruszeń. Firma oferuje jednodniowe wdrożenie usługi.
  • Zgłoszenie poprzedzone podstawową informacją dla sygnalisty jest domyślnie anonimowe, ale istnieje możliwość dodania pola na imię i nazwisko, które zostaje w systemie oznaczone jako dane osobowe.
  • Panel sygnalisty daje zgłaszającemu możliwość wyboru kategorii naruszenia i innych szczegółów z nim związanych. Załączniki są skanowane w poszukiwaniu wirusów, ponadto sprawdza się, czy rzeczywisty rodzaj pliku jest zgodny z rozszerzeniem w jego nazwie.

Opis aplikacji

Logo WeMoral

Opis aplikacji

Aplikacja WeMoral jest dziełem spółki o tej samej nazwie z siedzibą w Łodzi. Według jej autorów, to kompleksowe, bezpieczne i łatwe rozwiązanie do zgłaszania nieprawidłowości. Bądź zgodny z przepisami i stwórz przejrzyste oraz bezpieczne środowisko pracy w swojej firmie – zachęca firma na swojej stronie. WeMoral to usługa w chmurze (SaaS), która gwarantuje bezproblemowe wdrożenie i pełną zgodność z przepisami Unii Europejskiej. Firma zapewnia kompleksowe i w 100% bezpieczne rozwiązanie, które jest gotowe do użycia od pierwszego dnia i oferuje klarowny oraz prosty cennik usługi.

Według firmy, główne cechy aplikacji to: zgodność z przepisami, szyfrowana komunikacja dwukierunkowa, łatwy w obsłudze panel zarządzania zgłoszeniami, w pełni konfigurowalna strona zgłoszenia, obsługa 25 języków oraz ochrona antywirusowa. Aplikacja ma prosty, stonowany projekt graficzny, z dominacją tekstu.

Panel sygnalisty

Zgłoszenie naruszenia przez sygnalistę odbywa się poprzez dedykowany dla danej firmy link, który odsyła na odpowiednią, spersonalizowaną dla firmy stronę z podstawowymi informacjami: kim jest sygnalista, że procedura zgłoszenia zapewnia sygnaliście bezpieczeństwo poprzez odpowiednie szyfrowanie. Zgłoszenie jest anonimowe, sygnalista nie musi podawać swoich danych, a mimo to będzie możliwa dalsza komunikacja. Do wyboru sygnalista ma określone kategorie naruszeń, może wybrać, jaka jest jego relacja z firmą, skąd wie o zdarzeniu, gdzie miało ono miejsce oraz może opisać zdarzenie i dodać załączniki (bez wskazania dostępnych rozszerzeń).

Po wysłaniu zgłoszenia pojawia się komunikat:

Anonimowe zgłoszenie zostało zapisane i zostanie przeanalizowane. Zapisz link i hasło dostępu. Możesz wrócić na tą stronę później i przeczytać odpowiedzi na twoje zgłoszenie. Hasło widoczne jest tylko raz. Jeśli utracisz hasło lub link, nie będzie możliwości śledzenia odpowiedzi.

Link odsyła na stronę do zalogowania się na dane zgłoszenie, z poziomu, którego można się dowiedzieć, czy już jest odpowiedź ze strony firmy i wysyłać dalsze wiadomości. Panel sygnalisty ma jasne i przejrzyste okna do wypełnienia, zrozumiałe polecenia oraz zakres tematyczny wskazanych pól.

Panel administratora

Jednocześnie administrator otrzymuje mailowe powiadomienie o nowym zgłoszeniu, które po wpisaniu dodatkowego hasła (innego niż hasło do logowania na panel) przekierowuje go od razu na to zgłoszenie, dzięki czemu można je rozpatrzeć i przesłać sygnaliście natychmiastową odpowiedź oraz prowadzić z tego poziomu dalsze działania następcze.

Panel administratora (dashboard) ma proste, czytelne menu z podziałem na zgłoszenia (przypisane do administratora, nowe, rozpatrywane, zamknięte), graficzne podsumowanie (tygodniowe, miesięczne i roczne) oraz ustawienia formularza zgłoszenia, użytkowników, dotyczące abonamentu oraz profil osobisty administratora.

W ustawieniach formularza jest lista wielokrotnego lub jednokrotnego wyboru dla kategorii naruszeń i pozostałych elementów opisu widocznych potem na panelu sygnalisty, z możliwym i łatwym ustawianiem elementów w żądanej kolejności.

Na poziomie użytkowników można w łatwy sposób przydzielać uprawnienia administratora, zarządzania sprawami, użytkownikami i abonamentem, przeglądania spraw, danych osobowych oraz podsumowania, a także edycji formularza.

Można również bardzo łatwo dokonywać odpowiedniego ustawienia powiadomień mailowych. z poziomu każdego zgłoszenia można również obejrzeć historię zmian (rejestr zdarzeń), co jest niezmiernie ważne w tego rodzaju aplikacji.

Zanim wdrożysz aplikację dla sygnalistów zaktualizuj swoje procedury bezpieczeństwa. Tego wymaga prawo.

Więcej

Katarzyna Szczypińska
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Potwierdź swój adres e-mail
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową, otwórz wiadomość od ODO 24 i potwierdź adres e-mail, klikając w link.
Jeżeli nie znajdziesz naszej wiadomości - sprawdź w folderze SPAM. Aby w przyszłości to się nie powtórzyło oznacz wiadomość jako pożądaną (klikniknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "Oznacz jako wiadomość pożądaną").
Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników
i 4 szkoleń e-learningowych RODO
4x4 - Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników i 4 szkoleń RODO
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o. o. >>>