Opis aplikacji Statlook

W skrócie

  • Duży, stabilny, polski producent.
  • Oprogramowanie, a nie usługa SaaS.
  • Zgodność z wymogami prawa polskiego i europejskiego.
  • Bezpośrednie wsparcie producenta.

Opis aplikacji

Opis aplikacji

Nasza aplikacja to proste, w pełni zgodne z prawem i bezpieczne narzędzie do zgłaszania i obsługi nieprawidłowości w organizacji. Dzięki niemu pracownik w sposób poufny lub anonimowy może poinformować o nadużyciach, jakie mają miejsce w miejscu pracy. System umożliwia bezpieczną, dwukierunkową komunikację pomiędzy Sygnalistą (również anonimowym), a osobą obsługującą zgłoszenie.

Niezależność i bezpieczeństwo

Na życzenie naszych Klientów (użytkowników oprogramowania Statlook) napisaliśmy oprogramowanie do tworzenia i obsługi wewnętrznych kanałów zgłoszeń dla Sygnalistów – ale nie jesteśmy dostawcą żadnej usługi SaaS.

Stworzyliśmy oprogramowanie działające online, ale instaluje je u siebie licencjobiorca – my jako producent, nie mamy dostępu ani do infrastruktury, na której działa system Sygnalista Statlook, ani do gromadzonych w nim danych. Dzięki temu nie są potrzebne żadne dodatkowe umowy ani powierzenia, a administratorzy danych nie muszą się martwić tym, że pomimo zapisów umowy ktoś mógłby mieć dostęp do tak wrażliwych informacji jakimi są zgłoszenia od sygnalistów.

Prostota i kompleksowość

SYGNALISTA Statlook może być integralnym modułem Systemu Statlook, ale może również być niezależnym oprogramowaniem obok systemu Statlook lub całkowicie bez niego.

W naszym programie stawiamy na prostotę oraz intuicyjność obsługi. Osoba administrująca zgłoszeniem może zarządzać całym procesem jego rozwiązywania korzystając wyłącznie z naszego programu. Łatwa obsługa, praktyczne filtrowanie oraz wysokie standardy zabezpieczeń zwiększają komfort pracy i pozwalają zautomatyzować proces obsługi zgłoszenia.

Dzięki zastosowanym rozwiązaniom sygnalista na każdym etapie przesyłania czy weryfikacji swojego zgłoszenia może czuć się bezpiecznie. Co najważniejsze, przesłanie zgłoszenia nie wymaga od sygnalisty rejestracji w jakimkolwiek serwisie ani podawania danych osobowych (imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu itp.). Po wysłaniu zgłoszenia sygnalista otrzymuje jedynie numer identyfikacyjny zgłoszenia i kod weryfikacyjny – przy ich użyciu sprawdza obecny status zgłoszenia i komunikuje się z obsługującym.

Polski producent

Od ponad 20 lat z powodzeniem działamy na rynku IT, tworząc Program Statlook, który cieszy się dziś zaufaniem już blisko 9000 firm i instytucji. Jako polski producent jesteśmy zawsze na bieżąco z wszelkimi zmianami w prawie uchwalanym przez rodzimy parlament oraz legislację europejską. Ponieważ nasi klienci należą do sektora publicznego oraz prywatnego, wprowadzając zmiany pilnie wsłuchujemy się zarówno w głos przedstawicieli prywatnych przedsiębiorców jak i instytucji ze szczebla samorządowego i rządowego.

Aplikacja STATLOOK gwarantuje:

  • Zgodność z Dyrektywą UE o ochronie sygnalistów
  • Poufność i anonimowość sygnalistów
  • Szyfrowanie i rejestr zgłoszeń oraz dokumentów
  • Łatwe i szybkie zgłoszenia oraz intuicyjną obsługę
  • Nadawanie wielopoziomowych uprawnień
  • Usuwanie metatagów z załączników zgłoszenia
  • Dwukierunkowy kontakt z anonimowym sygnalistą
  • Zgodność z ISO37002
  • Ochronę tożsamości Sygnalistów
  • Wielojęzyczny interfejs
  • Formularz dostosowany do urządzeń mobilnych
  • Możliwość dokonywania zgłoszeń z sieci TOR

Nasz program umożliwia też daleko idącą personalizację wizualną – możliwe jest zaadaptowanie jej w taki sposób, by była spójna z system identyfikacji wizualnej firmy bądź instytucji.

Wybierając SYGNALISTĘ STATLOOK otrzymujesz:

  • Wsparcie wdrożeniowe i Asystę Serwisową
  • Bezpieczne przechowywanie dokumentów
  • Oprogramowanie działające na Twoim serwerze
  • Łatwe i szybkie zgłoszenia oraz intuicyjną obsługę

Poznaj pełnię możliwości całego systemu Statlook:

SYGNALISTA STATLOOK jest częścią systemu STATLOOK, dzięki czemu możliwe jest łatwe rozszerzenie jego funkcji, choćby w obszarze zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych (RODO). Ponadto dzięki STATLOOKowi można łatwo i skutecznie zarządzać infrastrukturą IT całej organizacji (ZASOBY), zadbać o jej cyberbezpieczeństwo, a także skutecznie monitorować aktywność użytkowników (MONITORING) i szybko oraz skutecznie rozwiązywać ich problemy (HELPDESK).

Nasz system jest skutecznym narzędziem wspierającym bezpieczeństwo wszystkich firm oraz instytucji, niezależnie od ich szczegółowego profilu i wielkości.

Program Statlook to m.in.:

  • Automatyzacja procesów i zdalna inwentaryzacja
  • Zarządzanie licencjami i oprogramowaniem
  • Blokowanie stron www
  • Audyty bezpieczeństwa i legalności oprogramowania
  • Nadawanie wielopoziomowych uprawnień
  • Zdalna pomoc (zdalny pulpit)
  • Kompleksowy system helpdeskowy
  • Analiza wykorzystania komputerów i oszczędzanie energii
  • Blokowanie urządzeń przenośnych (np. HDD, Pendrive)
  • Monitorowanie działań użytkowników
  • Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych (RODO)
  • Wewnętrzny, anonimowy kanał zgłoszeń dla sygnalistów

Panel sygnalisty

Panel administratora

Zanim wdrożysz aplikację dla sygnalistów zaktualizuj swoje procedury bezpieczeństwa. Tego wymaga prawo.

Więcej

Katarzyna Szczypińska
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Potwierdź swój adres e-mail
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową, otwórz wiadomość od ODO 24 i potwierdź adres e-mail, klikając w link.
Jeżeli nie znajdziesz naszej wiadomości - sprawdź w folderze SPAM. Aby w przyszłości to się nie powtórzyło oznacz wiadomość jako pożądaną (klikniknij prawym przyciskiem myszy i wybierz “Oznacz jako wiadomość pożądaną”).
Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników
i 4 szkoleń e-learningowych RODO
4x4 - Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników i 4 szkoleń RODO
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o. o. >>>