Opis aplikacji Ethicontrol

W skrócie

  • Platforma stworzona przez profesjonalistów, którzy nie byli zadowoleni ze standardowych rozwiązań i sposobów podejścia do sygnalistów.
  • Oprócz zgodności z normami ISO 37001, ISO 37002, ISO 37008, dyrektywy 2019/1937, zaleceń DoJ USA, uwzględnia również szereg najlepszych praktyk, które wciąż nie są obecne.
  • Wszystkie plany cenowe zapewniają nieograniczoną liczbę użytkowników, zgłoszeń, spraw itp. Ceny są przystępne dla małych firm, przyczym ze względu na funkcjonalność nadaje się dla firm zatrudniających nawet powyżej 70 tysięcy osób.
  • Nawet podstawowa taryfa zapewnia nie tylko wielokanałowy system do pracy z sygnalistami, ale także zarządzanie pojedynczymi incydentami i całymi sprawami

Opis aplikacji

Opis aplikacji

Platforma pozwala nie tylko na otrzymywanie zgłoszeń, ale także na udzielanie informacji zwrotnej, inicjowanie i dokumentowanie postępowań wyjaśniających, wyznaczanie osób odpowiedzialnych, kierowanie sprawy do eskalacji, generowanie raportów oraz analizowanie skuteczności infolinii i zespołu reagowania.

Panel sygnalisty

  • Klienci mogą korzystać z  kilku oddzielnie oznaczonych portali z różnymi formularzami ankiet, podłączonych do jednego systemu zarządzania sprawami:.
    • dla firm wielobrandowych,
    • dla spółek holdingowych,
    • dla różnych procesów biznesowych - na przykład osobny portal dotyczący BHP i osobny portal dla sesji „ask me anything”.
  • Dostępny w 70+ języków.  Wbudowane tłumaczenie maszynowe i dostępne tłumaczenie manualne, jeśli język sygnalisty i język interfejsu prowadzącego sprawę są różne.
  • Adaptacyjna koncepcja graficzna zapewnia optymalne wyświetlanie na różnych ekranach. Możliwa jest konfiguracja liczby ekranów, kolejności tekstów i przycisków. Każde pytanie może uruchamiać określony proces  logiczny, zarówno w kwestionariuszu, jak i w automatycznych regułach biznesowego przetwarzania. Przykładowo:
    •  Odnośnie wybrania jednostki lub kategorii zgłoszenia
    • jeśli sygnalista wskazał o przeciętności oficera compliance, system eskaluje zgłoszenie, aby uniknąć konfliktu interesów.  Dostępne kilka typów eskalacji.
  • Katalogi jednostek lub kategorii zgłoszeń łączą się z systemem zarządzania sprawami i aktualizują się automatycznie.
  • Złożoność haseł do informacji zwrotnych jest również konfigurowalna.
  • Po przesłaniu zgłoszenia sygnaliści otrzymują kod zabezpieczający  do zalogowania się do swojej osobistej skrzynki.
  • Każde zgłoszenie sygnalisty trafia do  odrębnej osobistej skrzynki, która pozostaje dla niego dostępna nawet po zamknięciu sprawy.

Panel administratora

  • Pokazuje, jak  sprawnie firma reaguje na zgłoszenia.
  • Automatycznie śledzi okres przedawnienia sprawy i przypomina osobom odpowiedzialnym.
  • Jeśli osoby odpowiedzialne zwlekają z rozpatrzeniem zgłoszenia, można skonfigurować powiadomienie przełożonych lub automatyczne przekazanie spraw innym osobom odpowiedzialnym.
  • Automatycznie generuje kolejkę rozpatrywania w zależności od priorytetu i terminu.

Strona sprawy

  • Tu są rejestrowane wszystkie czynności w sprawie i wnioski dochodzenia.
  • Tu odbywa się komunikacja z  sygnalistą.
  • Akta sprawy zawierają następujące sekcje:
    • Rejestracje osób zaangażowanych, w tym sprawców.
    • Komentarze zespołu wewnętrznego
    • Zadania zespołu z możliwością pobierania harmonogramów zadań.
    • Dokumenty przesłane przez zespół reagowania.
    • Ustrukturyzowany opis  faktów, które można powiązać z materiałami (dowodami) i zaangażowanymi osobami.
    • Wnioski zespołu.
  • Wszystkie zmiany w toku sprawy są widoczne w dzienniku akcji. Ponadto raport w sprawie jest zawsze gotowy do wglądu.
  • Aplikacja wyśle do osób uprawnionych powiadomienie o wszystkich działaniach podjętych w  toku sprawy.
  • Po zakończeniu postępowania wyjaśniającego zespół reagowania uzupełnia stronę ustaleń grupy. Tu można wpisać wnioski i oszacować wysokość szkód spowodowanych zdarzeniem.

Analityka

  • Większość zgromadzonych informacji jest dostępna do dalszej analizy.
  • Za pomocą zaawansowanego zestawu filtrów możliwe jest zarządzanie sekcjami analizy według kategorii, statusów, regionów, jednostek, dat, osób uprawnionych do dostępu  i innych atrybutów.
  • Aplikacja może automatycznie wysyłać e-mailem tygodniowe lub miesięczne raporty o stanie lub skonsolidowane raporty do wybranej listy osób.
  • Możliwe jest wygenerowanie wielu odpowiednich globalnych wskaźników dotyczących poziomu wiarygodności, czasu trwania postępowań wyjaśniających czy szybkości reakcji.
  • Raporty są w dostępne w różnych formatach graficznych i nadają się do wykorzystania w prezentacjach firmowych.

Zanim wdrożysz aplikację dla sygnalistów zaktualizuj swoje procedury bezpieczeństwa. Tego wymaga prawo.

Więcej

Katarzyna Szczypińska
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Potwierdź swój adres e-mail
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową, otwórz wiadomość od ODO 24 i potwierdź adres e-mail, klikając w link.
Jeżeli nie znajdziesz naszej wiadomości - sprawdź w folderze SPAM. Aby w przyszłości to się nie powtórzyło oznacz wiadomość jako pożądaną (klikniknij prawym przyciskiem myszy i wybierz “Oznacz jako wiadomość pożądaną”).
Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników
i 4 szkoleń e-learningowych RODO
4x4 - Odbierz bezpłatny pakiet 4 poradników i 4 szkoleń RODO
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-812) przy ul. Kamionkowskiej 45. Twoje dane są przetwarzane w celu świadczenia usługi biuletyn informacyjny na zasadach określonych w Regulaminie ŚUDE. Więcej informacji na temat procesu przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw uzyskasz w Polityce prywatności.
Administratorem Twoich danych jest ODO 24 sp. z o. o. >>>