- + Jakie materiały otrzymam przed szkoleniem, a jakie po?

Zależy nam, aby nasi kursanci mogli zapoznać się z materiałami przed szkoleniem, dlatego przed jego realizacją udostępniamy prezentacje szkoleniowe oraz kompletną dokumentację RODO, zgodną z zakupionym szkoleniem.

Po szkoleniu chcemy być wsparciem dla naszych uczestników, dlatego też przesyłamy dostęp do porad prawnych, aplikacji ODO Nawigator, a w przypadku szkoleń „DPIA i analiza ryzyka” oraz „Praktyczny kurs IOD” – 90-dniowy dostęp do aplikacji Dr RODO i dodatkowo: komplet poradników, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu oraz polecane artykuły, które pomogą stawiać kolejne kroki w ochronie danych osobowych.

- + Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Tak, po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

- + Czy podczas szkolenia można zadawać pytania?

Tak, nawet jest to zalecane. 😊 Prowadząc szkolenia, nie chcemy, żeby był to wykład ex cathedra. Zależy nam na warsztatowej metodzie, aby jak najlepiej przygotować naszych kursantów do wyzwań, jakie stawia przed nimi ochrona danych osobowych.

- + Jak liczne są grupy uczestników?

Ze względu na formę warsztatową naszych kursów staramy się, aby grupa nie była liczniejsza niż 12 osób.

- + Jesteśmy instytucją publiczną, czy możemy być zwolnieni z VAT-u?

W przypadku, gdy szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych, stanowi to podstawę do zwolnienia z podatku VAT. W takim przypadku w formularzu zgłoszeniowym w trzecim kroku (Faktura) prosimy o zaznaczenie opcji: „Oświadczam, że szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych. W związku z tym proszę o zwolnienie z podatku VAT”.

- + Jaki jest termin płatności za szkolenie?

Zgodnie z regulaminem naszych szkoleń wybraną usługę należy opłacić najpóźniej na dwa dni przed szkoleniem.

- + Jesteśmy instytucją publiczną, czy możemy zapłacić po szkoleniu?

Tak, w takim przypadku prosimy o informację w czwartym kroku naszego formularza, w polu „Dodatkowe uwagi”.

- + Czy jako uczestnik szkolenia online potrzebuję pobrać jakąś aplikację?

Nie jest to konieczne. Szkolenia online prowadzimy poprzez aplikację Microsoft Teams, umożliwiającą również przesłanie przez nas linku, który można otworzyć za pomocą przeglądarki internetowej.

- + Czy jako uczestnik szkolenia online potrzebuję mieć dostęp do kamery i mikrofonu?

Nie jest to konieczne, jednak aby usprawnić proces zadawania pytań oraz wymiany doświadczeń, rekomendujemy używanie słuchawek z mikrofonem.

- + Czy na fakturze można uwzględnić również odbiorcę usługi?

Tak, w takim przypadku prosimy o informację w czwartym kroku naszego formularza, w polu „Dodatkowe uwagi”.

- + Kiedy otrzymam potwierdzenie terminu szkolenia?

W większości przypadków szkolenie potwierdzamy na tydzień przed planowaną datą rozpoczęcia. Chcemy mieć pewność, że uczestnicy naszych szkoleń będą mieli możliwość wcześniejszego zapoznania się z materiałami.

- + Kiedy otrzymam gratisowe książki?

Gdy tylko zakończy się szkolenie, książki zostaną przesłane kurierem na adres podany w zgłoszeniu.

- + Chcę skorzystać z dofinansowania na szkolenie z KFS czy pomagacie w tym

Zdajemy sobie sprawę, że pewne dokumenty mogą czasem przysparzać problemów, dlatego z chęcią pomożemy w wypełnieniu dokumentów. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym koordynatorem ds. szkoleń.

- + Z kim i jak można się kontaktować w sprawach organizacyjnych?

Nasz koordynator ds. szkoleń dostępny jest pod adresem e-mail: d.kantorowicz@odo24.pl.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem: 22 740 99 99 lub +48 690 004 852